Si tu em dius vine ho deixo tot..però digue'm vine és una novel·la de l'autor català Albert Espinosa que publicat en 2011. El títol fa referència a un bolero Si tu me dices ven lo dejo todo però tal i com comenta al començament de la novel·la, al vell bolero li faltava l’afegit de ‘però digue’m vine’.

ARGUMENT
La novel·la té com a protagonista a Dani, un home que es dedica a buscar nens desapareguts. El mateix dia que la seva parella l’abandona, rep la trucada de telèfon d’un pare que, desesperat, li demana ajuda. Dani no té clar si acceptar el cas, però davant la insistència del pare, acaba fent-ho. La recerca del nen li conduirà a Capri, a aquell far, aquell lloc màgic en el qual afloraran records de la seva infantesa i dels dos personatges que van marcar la seva vida: el Sr. Martín i George. El retrobament amb el passat portarà a Dani a reflexionar sobre la seva vida, sobre la història d’amor amb la seva parella i sobre les coses que realment importen.



4 comentaris:

Sara! Encara que jo no sóc molt de llibres, he de reconèixer que aquest llibre d'Albert Espinosa em supera. Es preciós!

PD: El meu blog és: www.bblabblabbla.blogspot.com (sí, estic fent propaganda..)

muy interesante este libro mi padre se lo esta leyendo

Jo no sóc una persona que m'agradi llegir pero trobo molt interessant aquestes novel·les que expliques. M'agrada! Segueix així

No me gusta mucho leer pero tengo la esperanza de encontrar un libro que me guste en este blog!! El blog esta bien trabajado!

Publica un comentari a l'entrada